L’aprenentatge d’idiomes

La llengua anglesa s’introdueix des de P3 a Batxillerat i es considera aquest procés d’intercanvi lingüístic en un marc diari.

 L’etapa infantil P3,P4,P5 serà l’etapa d‘immersió, a l’etapa de primària serà una etapa d‘aprenentatge, a partir de l’ ESO i el batxillerat serà l’etapa de consolidació.

 Hi ha una consideració important en aquest punt, per tal d’acomplir aquest propòsit, en l’etapa infantil P3, P4i P5 la tutora de l’aula parlarà en anglès. Es tracta que hi hagi una immersió lingüística en anglès per poder aprofitar tot el potencial que ens donen les edats primerenques per absorbir un nou idioma d’una manera natural i fluida.

És molt important que la tutora parli anglès, però a les etapes infantils és igualment important que entengui i parli el català/castellà per anar més enllà de l’aprenentatge de l’idioma, i es pugui comunicar si ho creu oportú amb l’alumne amb la seva llengua materna, en situacions on hi ha components emocionals.

 És en aquestes situacions, on encara són molt petits, on l’alumne ha de ser recolzat i ha d’haver-hi una bona comunicació per sentir-se acompanyat i protegit davant de situacions habituals d’inseguretats en aquestes edats primerenques.

 Des de P3 els alumnes estan en una immersió lingüística en anglès, perquè adquireixin aquest idioma amb la naturalitat d’una llengua materna.

 EL 80% del temps lectiu a educació infantil (tot, excepte ludiletras, entusiasmat, català i castellà)

 El 55% a educació primària. És la fase d’aprenentatge on s’introdueix també francès i alemany.

 El 40% a l’ESO i Batxillerat. Fase de consolidació.

 Intercanvis Internacionals.

 Titulacions oficials de l’escola